Klientide teenindamine EV Valitsuse kehtestatud eriolukorras

17.02.2020

Hea koostööpartner

Eesmärgiga kaitsta ettevõtte töötajate ja koostööpartnerite tervist, tagades samal ajal klientide teenindamise, teavitame Teid järgnevates meetmetest:

a) Ettevõtte töötajaid on instrueeritud tegutsema kõrgenenud nakkusohu tingimustes ja nõustama kliente erakorralise hügieeni ja puhtusega seonduvas. Oluline on järgida ettevõttes kehtestatud meetmete paketti ja Terviseameti soovitusi hügieeni tagamisel, nakkusohu vältimisel kui ka tegutsemisel nakatumise kahtluse korral

b) Töötajatele on eraldatud desinfektsioonivahendid, sh laotöötajatele, kulleritele ja tehnikutele, et tagada osapooltele ohutus kauba käitlemisel/teenuse osutamisel

c) Näidistesaal on külastajatele suletud. Sularahaarveldusi ei teostata

d) Tellimused palume esitada meili teel tellimus@pireka.ee või telefonitsi 555 344 37. 
Seoses päringute hüppelise kasvuga palume tellimused võimalusel edastada meili teel

e) Tellimused, mis on edastatud hiljemalt kl 12:00, üritame tarnida kliendile järgmisel tööpäeval. Seoses kasvanud töökoormusega võivad tarned aega võtta kuni 3 tööpäeva. Eelnevalt tellimuse esitanud ja ise kaubale järgi tulevale kliendile toimub laost kauba väljastamine tööpäeviti al kl 14:00

f) Müügijuhtide kohtumised klientidega vaid äärmise vajaduse korral, asendades need aktiivse veebi-, telefoni – ja meilisuhtlusega

g) Desoainete, kaitsevahendite jm kauba päringute osas palume võtta ühendust müügijuhtidega. Kontaktid leitavad pireka.ee

h) Oleme sunnitud tõhustama krediidikontrolli ja võlgnevuste korral kliendile kaupa ei väljastata. Ebakorrektse maksedistsipliiniga kliendid viiakse üle ettemaksule. Samuti võib kohese tasumise nõude kerkida üles defitsiitse kauba puhul, mille hankeprotsess
on komplitseeritud. Täname Teid mõistva suhtumise eest

i) Kauba väljastamine laost ja – tarned toimuvad ohutusnõudeid järgides vastavalt ülaltoodule. Partnerist kullerfirma on kasutusele võtnud kauba kontaktivaba üleandmise

j) Paigalduste ja tehniliste tööde puhul tuleb eelnevalt kliendiga suheldes veenduda, et nakatumisrisk on ka kliendi poolt miinimumini viidud. Pireka töötaja palub meili v sms teel kliendilt vastavat kinnitust

k) Olukord hanketurul on pidevas muutumises. Võtmetarnijad on kinnitanud, et tootmine ja kaubatarned on küll raskendatud tänu riiklikele piirangutele, kuid siiski toimivad ja annavad oma parima tarneahela käigus hoidmiseks
Käesolevad meetmed rakenduvad koheselt ja kehtivad I etapis kuni 31.03.2020. Vajadusel pikendame kehtivust kuni eriolukorra lõppemiseni


Avaldamata pressiteade

Lõpetame aga ikka positiivse noodiga. Käesoleval kuul soovisime üldsust teavitada Pireka liitumisest Euroopa juhtiva professionaalse hügieeni - ja puhastusvaldkonna kaubandusliiduga DHYS Group, aastakäibega üle miljardi euro.

Meil oli au kvalifitseeruda grupi käepikenduseks Baltikumis, saades osa laienevast kaubavalikust ja luues Teile peatselt lisaväärtust globaalsete brändidega täienenud tooteportfelli näol.

COVID – 19 pandeemiat põhjustanud viirusel olid aga omad plaanid. Üleilmse kriisi tõttu on riigid suletud, kaitsevahendite tarned paljudest riikidest keelatud ja kaubavahetus raskendatud. Seega arengute detailsem esitlemine jääb koroonaviiruse järgsesse aega.


Lugupidamisega

​Andres Laanisto
Tegevjuht

Back