Pirekal uus koduleht, e-pood ja ärikliendi tellimiskeskus

26. august 2021 Andres Laanisto

Hea Koostööpartner

Rõõm teatada, et oleme valmis saanud uue kodulehe, e-poe ja ärikliendi tellimiskeskuse Teie parima teenindamise huvides.

Koduleht on lihtsa ja selge ülesehitusega, kus navigeerimine teaduskraadi ei eelda. Kõik vajalik vaid ühe kliki kaugusel.
Samuti puudub kodulehe külastamisel maskinõue ja kontakteerumisel ei pea distantsi hoidma. Oleme Teie käsutuses professionaalselt, vahetult ja abivalmilt!

E-poe näol on sisuliselt tegemist tootekataloogiga, mis pakub ülevaatlikku võimalust meie tootevalikuga tutvumiseks ja kiireks ostutehinguks jae- või juhuklientidest huvilistele, kellega meil puudub lepinguline suhe.
Professionaalid leiavad e-poe kaudu kiiresti vajaliku tooteinfo, keemiatoodete ohutuskaardid jms. Toodete leidmiseks soovitame kasutada otsingut, lisaks on vasakul ääres rippmenüüna andmete filtreerimisvõimalus.

Ärikliendi tellimiskeskus lihtsustab oluliselt meie lepinguliste klientide tellimuste esitamist. Tellimiskeskkonna kasutamise ligipääsud saadetakse lepingulistele püsiklientidele automaatselt. Kui mingil põhjusel ei ole automaatteade. Teieni jõudnud, siis palun võtke ühendust oma kliendihalduriga. Tellimiskeskuses on võimalik alustada uut tellimust tootekataloogist artikleid ostukorvi valides või kasutades varasemat tellimuse põhja, lisades või eemaldades sealt tooteid.

Ärikliendi tellimiskeskus on täielikult ja autonoomselt integreeritud meie müügiprogrammiga, pakkudes mitmekesiseid võimalusi ka kõige nõudlikumale kasutajale. Veebiarenduse käigus konsulteerisime erinevate kliendisegmentidega, sh juhtivate koristusteenuste pakkujatega. Püsiklientide vajaduste põhiselt on näiteks kliendi admin-kasutajal/tellijal võimalik tutvuda arvetega, seadistada kasutajakontosid, seada limiite tellimustele objektide lõikes või kasutada listivaadet, eemaldades tootepildid ning muid multifunktsionaalseid lahendusi. Lisasime ka detailse kasutusjuhendi Tellimiskeskuses opereerimiseks. Teie kliendihaldur on enam kui valmis pakkuma tuge Tellimiskeskuse võimaluste selgitamiseks. Vajadusel saab kliendihaldur võtta üle kliendi rolli ja aidata tellimus lõpuni vormistada. Tellimiskeskuse autonoomsus väljendub asjaolus, et keskkonda on võimalik logida ka juhul, kui mingil põhjusel on koduleht maas. Soovitame lisada tellimiskeskuse aadressi veebibrauseri järjehoidjasse, et vajadusel otseteena tellima asuda.

Kuigi läbisime pilootperioodi n-ö testklientidega ja rakenduste funktsioonid peaksid töötama laitmatult, siis oleme tänulikud Teile kasutajakogemuse jagamise eest. Ühtlasi vabandame, kui kõik ei ole veel päris lõpuni lihvitud – tegemist on rätsepatööna valminud rakendustega ja võimalik, et mõned õmblused vajavad veel ristpistega üle käimist.

Koostöös Teiega saame parima tulemuse – põnevat avastamist ja meeldivat kasutajakogemust!

Andres Laanisto
Tegevjuht